Administrator
Czarodziej:
Czarodzieje posługują się magią naturalną. Tworzą coś co istnieje naprawdę. Nie są zbyt dobrzy w walce, za to świetnie posługują się magią przywoływania i nie tylko. Ich główną domeną jest natura. Najczęściej czarodziejami pozostają elfy.
Wojownik:
Wojownicy jako główny atut posiadają zręczność i szybkość w walce. Ich ruchy zazwyczaj są przemyślane i podobnie jak elfy nie działają bezmyślnie. Ich główna domena to światło. Zazwyczaj wojownikami zostają ludzie.
Iluzjonista: [Percy]
Iluzjoniści posługują się głównie magią polegającą na oszustwie, iluzji. Sprawiają, że przeciwnikowi wydaje się, że coś widzi, słyszy i czuje jednakże tak naprawdę tego nie ma. Ich główna domena to ład. Tą klasą najczęściej zostają gnomy.
Bard:
Bardowie to gawędziarze, którzy szybko przypadają innym do gustu. Ich sposobem walki jest głównie używanie magii wzmagającej i leczniczej. Oprócz tego mają dość silnie rozwinięty zmysł walki. Ich główna domena to bunt. Bardem zostaje zazwyczaj krasnolud.
Barbarzyńca:
Barbarzyńcy to istoty bezlitosne, wykorzystujące swą siłę na prawie każdym kroku. Żadko zdarza się, że posługują się czarami, jednak na polu bitwy i tak wzbudzają pewneog rodzaju respekt. Ich główna domena to cień. Zazwyczaj barbarzyńcami pozostają orkowie.
Offline